.:: سامانه مشاوره کارآفریتی و کسب و کار و اشتغال ::.


درباره ما

شرح وظایف مسول دفتر مدیرعامل

    • دریافت نامه ها، اوراق، پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده به موسسه
    • پیگیری نامه ها و سایر مکاتبات توزیع شده بین افراد و سازمانها
    • برقراری ارتباط تلفنی و مبادله اطلاعات از طریق پست الکترونیک، فاکس و ... بر حسب نظر مدیرعامل
    • انجام هماهنگیهای لازم برای تنظیم برنامه های مدیر عامل اعم از بازدید، ملاقات، و جلسات
    • ابلاغ دستورات صادره مدیرعامل به اشخاص و واحدهای ذیربط و پیگیری آنها
    • تهیه و تنظیم گزارش وقایع مهم روزانه جهت ارائه به مدیر عامل
    • آماده نمودن سوابق و پرونده های مربوط به جلسات و سمینارها جهت مطالعه مدیرعامل قبل از شروع جلسه
    • پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها
    • تهیه ییش نویس برخی از نامه ها و گزارشها و جداول مربوط به حوزه  مدیرعامل
    • تایپ نامه های دفتر مدیرعامل و گزارشات موردی و سالانه
    • بایگانی و نگهداری کلیه مکاتبات و اسناد و مدارک دفتر مدیرعامل
    • ثبت و توزیع کلیه مکاتبات و اسناد و مدارک در دفتر اعم از صادره و وارده
    • ارجاع مکاتبات و نامه های اداری
    • حفظ و نگهداری سوابق مکاتبات
    • انجام سایر امورات ارجاعی از جانب مافوق

شرایط احراز شغل:
دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته های مرتبط ( ادبیات فارسی – انگلیسی – رایانه )
آشنایی با رایانه و نرم افزارهای آفیس
داشتن سوابق کاری مرتبط


ثبت نامویرایش اطلاعاتاعلام نتایج آزمون استخدامیکارت آزمونکارت آزمون